Superhärlig dag!

En kort föreläsning på förmiddagen om åderhinna och kranialnerver och lite annat tjaft som man måste lära sig :P Visst det är intresant men de tär så jäkla mycket!


Efter skolan åkte vi hem till hanna och käkade och kollade på Änglagård nr 2 :) Hann dock inte se klart hela, för hade bokat in mig på ett core-pass.
Precis innan passet pratade jag med ronja en liten stund, mys! Vill höra allt om er resa!

Core-passet var konstigt, men hoppas jag får träningsvärk annars vet jag inte vad jag gör :P Hade egentligen velat gå på skivstångspasset idag istället, men det var fullt redan igår morse, fattar inte hur det kan bli fullt direkt på morgonen när man kan boka? Usch, det är inte bra det där med bokningssystem, bättre om man bara kunde gå till gymet när man kännde för det och köra ngt pass som var just den dagen, men icke, det är bara att vänja sig :)


Efter passet var det snabbt hem och duscha och fixa iordning sig för det skulle blir tjejkväll! :D
Mötte upp tjejorna på Olearys halv sju, där blev det buffé och Pub Quiz ;) Mysigt!

Sen gick vi till Saga teatern och tittade på Änglagård trean jättesöt film! :)


Så nu är jag precis hemkommen efter en mysig dag/kväll med mina underbara tjejor! :) <3





Nu ska jag krypa till kojjs. Hoppas min kära pojkvän kommer hem snart efter pokerkvällen med grabbarna :P

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0