Onsdag 26 Januari

Sovmorgon och kort skoldag. Förstod nu efter Histologin hur alla grejer i ögat hänger ihop! Skönt! :) Bara att börja nöta in det.. När ska man ha lust med det?


Vid sju gick jag och Sofie på medelpasset på Friskis, asskönt var det! Känner sig alltid som en ny människa när man har tränat :p typ.

Efter det mötte jag upp Carin, Matilda, Sylvia och Maria på Studentpuben :) Bra att först träna och sen dricka, lyckat :P
Det blev en drink för min del som känndes av med en gång ;)

Kom hem lite innan tolv :P För viid tolvslaget var det dags att boka skivsstångspass till fredag. Helt sjukt att man måste sitta uppe tills de släpper platserna annars har man inte en chans på det passet, men nu har jag och Sofie varsin plats ;)


En bra onsdag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0