Måndag 25 Januari

Gårdagen var en superbra dag :)


Skola 10-12 men gruppövning, skönt! Vi gick igenom lite mer så blir det inte så stressigt nästa gång.

Efter skolan mötte jag och Sofie upp Carin, Hanna och Matilda på stan. Vi gick till ett Café och bara myste och pratade, hur trevligt som helst! (pannkakorna är supergoda!) Det har inte hänt så många ggr att vi bara kunnat gå ner på stan och fika och känna att man har tid med det.
Det är andra ggn i år som jag är och fikar så det är en gång med än på hela hösten och vårterminen har precis börjat :D
Sen gick vi och kikade lite på stan innnan vi begav oss hemåt.

När jag kom hem var det bara att byta om till träningskläder, det var step som stod på programet :)
( beställde linser på nätet också, opps :P Kul när jag ska bli optiker liksom ;) )



Haha, jag och Sofie var HELT LOST på Stepen! Men det var kul endå, bara att det gick så himla snabbt! Men man lär sig nog efter några ggr hoppas jag för jobbigt var det :)
På onsdag blir det medel, fredag skivstång och lördag medel. Så det blir en riktig träningsvecka! Men det är så himla kul!


När jag kom hem blev det dusch och mat, sen ringde jag hem och pratade en timme typ. Mys! Saknar min familj <3
Jag skickade också ut en massa sommarjobbsansökningar till optiker hemma, får se om det blir ngt napp :)



Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0