Andra veckan i Kalmar

Det är bra här :)

Har kommit in i plugget igen, så det är skönt! Men gillar inte Claes föreläsningar, hänger inte med för fem öre.. Inga OH inte PP-bilder inga stensiler, bara prat.

Duktig på gymmet har jag varit, medelpass x 2, skivstångspass, afrodans, springbandet i 40 min :) skönt att kommit igång med träningen faktiskt!



Idag har jag heft föreläsning 10-12 så det var en kort dag skönt! På kocken dock så det är lite segt, men det börjar gå bättre att cykla nu när det inte är så mkt is kvar :)


Jag, Hanna och Carin åkte hem till Hanna och satte oss och slöade framför en film. Läskig dock, Case 39 :P En kycklingsallad senare och mycket hoppandes av rädsla i soffan satte vi oss och läste lite på claes frågor. Duktiga tjejor! Carin stack till fotbollen och jag och Hanna chillade lite mer och struntade i gymmet idag, skönt!



<3


Väldigt skön dag med andra ord!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0