TENTAN GJORD

Tentan gjordes imorse! Skönt att den är gjord! Kan ha klämt till med ett vg till och med, men det återstår att se :) Har så ont i fingrarna nu för jag skrev så mkt, skrivkramp ;) Hahah!

Efter tentan blev det en sväng på stan med tjejorna. Vi handlade födelsedagspresent till Sylvia som fyllde år i onsdags, grattis i efterskott Sylle! :D Det blir födelsedagsfest imorgon med Tema: Enfärgat :) Ska bli sjukt kul!

Blev även shoppat på systemet :P
imorgonkväll blir det att dricka den här gobiten tms med fruktsoda. Mums! Längtar redan :D




Var även en sväng in på Maxi och köpte mig en stor fet godispåse!! För att fira att det inte blir plugg på ett tag nu! Så otroligt skönt! :D
Men ska vara duktig att äta lite mat först innan jag ger mig på godiset :) (okej, jag må ha tagit en bit, några bitar nyss hihi)
Det blir tonfisksallad á la josse, det ska bli mums! :)




Ikväll blir det lite film och kortspelande hos Anders med Hanna och Carin. Det ska bli mys! :)


Sitter och lyssnar på Magnus Betnér nu på Bandit. Han är ju för skön den människan! "Tänkte jag skulle svara på lite samtal här" "A hallå vem är du?" Astråkig röst när det var han som ville att folk skulle ringa :P Men han låter ju lite så jämt och han kommenterade sin ton, med att jag är varken glad eller ledsen då låter jag såhär :P
Skön människa iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0