Sovmorgon!

Vaknade nyss, så himla skönt med lång sovmogon! :D


Gårkvällen var jättemysig, med På spåret, film och en massa godis :P


Nu blir det lite te och knäckemackor, sen ser jag en massa disk kvarlämnat på diskbänken, uschi sånt är inte kul att ta. Men det mesta är kvar från Erics tacokväll med kompisarna igår. Det får han ta när han vaknar tröttisen :)
<3

 

Dagen blir så himla kort idag. Det blir förfest innan förfesten och det blir typ vid fem, så en tidig middag ser det ut att bli ;)

Måste kolla vad jag ska ha på mig också på tema: enfärgat. Har funderat på att vara grå. Har grå kjol, gråa leggings osv,  men har inte kollat hur det ser ut på ;) Så det måste göras idag. Kännde att om man är helgrå kommer det inte se så konstigt ut på krogen sen för hoppningsvis ;)

Blir en outfit bild sen senare om det ser relativt okej ut, hahaha! ;)


Ska försöka ringa hem idag, fick inte tag på mamma och pappa igår :/

Pratade med Syster en stund igår! Så himla mysigt! Hon och Andreas skulle till Stockholm igda och shoppa, jag vill också! Men när man är student får man hålla till godo med de kläder som man har, haha! Inga stora shoppinginköp på en gång med studiebidraget här inte ;) Sen pratade vi om när hon ska komma ner till Kalmar, det ska bli så himla mys syrran! Längtar redan fastän det är en månad kvar idag :P


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0