Snö? SNÖ! Åh inte igen! :O

Vaknar helt igentäppt, halsont och huvudvärk. Det blir inte bättre att Eric säger att det snöar.
Det är bara att pallra sig upp ta en ipren och cykla iväg till skolan.

På balkongen, lite skillnad från igår va? ;)




Det snöade verkligen rakt emot en på vägen till skolan, var tvungen att torka ansiketet när jag kom fram för det bara rann :P


Hur som helst hade vi föreläsning på engelska idag, det var lite anorlunda. Men det var endå kul :) Jag förstod det mesta och det han föreläste om var inte så svårt :) Det var typ hur vi tolkade saker med synen, perception osv. Skönt att det bara var i två timmar dock för jag höll på att snora ner hela blocket, ne men det var var nära :P

Efter föreläsningen var det direkt hem och kurera sig, då blev det de sista avsnitten av Lipstick Jungle :)

När jag kom hem hade jag fått presentkort också :) Från H&M, nice! Det är välbehövligt, blir att unyttjas när jag känner mig frisk och pigg att gå på stan :)



Har faktiskt försökt plugga lite nu i några timmar, tänkte jag skulle göra frågorna till föreläsningen som vi hade igår om Extraokulära muskler. Men de frågorna var assvåra! Inte ett dugg relaterat till det han hade gått igenom, kanske kunde fem av 27 frågor. Det är inte okej!

Varför är det så att så fort man tar det lugnt och kollar på tv att förkylningen försvinner? Sen när man ska sätta sig att göra ngt vettigt som att plugga eller vara på föreläsning att då bestämmer sig näsan för att borja snora igen? Fattart inte :/

Men man ska tänka positivt en annan är ju ledig imorgon! :D

Toodles! :D

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0