Slapp-söndag

Idag är det slappissöndag :)

Tog sovmorgon och långfrukost, mys! Sen har jag tentapluggat en del idag. Precis slutat :P Repeterade klart det jag gjorde igår, sen har jag gjort en gammal tenta, fick vg på denna, men det beror ju helt på vilka frågor som kommer :) Har koll på det mesta känner jag, men det är ngra frågor som jag inte har riktigt koll på än, men jag har ju nästa vecka också innan dagen D.

Nu har jag tagit kväller det börjar ju bli mörkt ju :P



Sitter här vid datorn och lyssnar på Spotifys 'Whats new', och taggar inför tentafest/födelsedagsfest nästa lördag! Ska bli grymt! :D Längtar redan :P

Nu ska jag vara lite barnslig och sätta igång The sims :P Det var inte igår jag spelade det, blir inte att man tar sig tid när det finns så mkt annat att göra, men nu ska jag gör det iaf, ska bli kul! Haha! Det får fram barnet innom mig, för känner mig inte så vuxen trotts att jag flyttat hemifrån, så det det är okej att spela det :P



Ha en underbar söndag hörrni!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0