Rubrik ska det vara här ja, haha!

Idag var det kort skoldag som sagt. Räkneövning med Hans, 10-12. Känndes som längre dock. Det är så svårt att fatta vad han menar när han rör ihop allt! Ahh!

Hur som helst, när vi slutade gick jag och Maria till bibblan. Jag skulle hämta ett intyd på att jag har betalt medlemsavgiften till Linnéstudenterna men inte fått mitt kort. Ringde till dem imorse och sa att jag betalt det för två veckor sen och att jag gärna ville ha det tills på lördag, så då fick jag komma och hämta ett sånt papper.¨

Vi pluggade lite sen, men det blev bara en uppgift, haha! Vi fattade ju inte hans grejer som han hade gjort på lektionen. Men vi var duktiga tycker ja!
Läste nån kul tidining som handlade om tenta vecka, det var så klockrent! Det är verkligen så att när man måste plugga är det som finast i lägenheten, man diskar, dammar, dammsuger och har sig innan man kan börja plugga, kul :p



Nu har jag precis ätit för mycket lax och pasta. Kännde att jag gjort lite för mkt mat, men så även om man är mätt trycker man ju i det sista också för att det är för lite att spara och ordet Kasta finns liksom inte för en student ;)


Om exakt en timme är det Aerobics som gäller, det blir jag, Maja och Sara från klassen. Det ska bli kul! Har inte varit på det förut, men det går säker bra.
(Hoppar bara att min matkoma går över och maten hunnit smälta undan lite :P )


Matkoma-josse :p

Vad tror ni låg i brevlådan när jag kom hem om inte det nya studentkortet, gött! I helgen när vi ska ut är det bra att ha det. När vi kommer in på Vallen och jag tar fram min papperslapp lite halvfull kommer väl de bara skratta åt mig ;) Haha, nu blir det inte så, tack o lov!

Nu blir det att dra på sig träningskläderna,

Xoxo / Josefine


Kommentarer
Postat av: Maja

Hahaha jaa hon var helt sjuk :P Jag var tvungen att länka (och det är väl det hon vill- ha bloggläsare. tss)

Jag tkr vi är grymma :D. Bara te att ligga i nu ;) Har köpt en träningsalmanacka nu, så måste fylla i dem ruorna ;) haha



Kraaamar :)

2011-02-24 @ 23:09:56
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0