Nu är det fredagsmys!

Inte blivit ngt bloggande igda för hela dagen har faktiskt spenderats på bibblan :) Duktigt josse!

Satt och åt frukost och smsade med Maria om att det var knepingt med EOM frågorna. Hon satt på bibblan medan jag satt i pyjamas :P Så det var bara att hoppa in i duschen och pallre sig ner till bibblan.

Då blev det lite mer klarhet i  extraokulärmusklerna och alla superior oblique och laterala rectus och alla de andra gött!


När vi skulle åka från bibblan och tittar ut är det världens snöstorm! :O Helt sjukt, det bara vräkte ner och blåste rakt emot en. Så snön är tillbaka i Kalmar. Jag som trodde våren var på väg om man ser till början av veckan.. :(

Vår balkong just nu





Efter bibblan blev det gång till maxi i snöstormen för lite godishandlande, mums! :D






Nej nu blir det mat med älsklingen. Det blir våran specialare. Kyckling, purjo, créme fraiche den berömda cacao chilli-kryddan och potatis och morötter i ugnen, mums! :D

Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Maja

åh vad söt du är josefine :* jag hoppas att de gick vägen, skrev skitmycket- men vet inte om jag skrev om rätt saker xD haha. jag hoppas de iaf.



vad härligt att höra att du mår bättre :D hoppas det håller sig så, trots vädret. snö är absolut INTE vad vi vill ha nu. men idag är det ändå rätt härligt, med sol.



jag mår lite sådär, känner mig typ snurrig och konstig :S men ska äta lite och vila mig så går det nog över. inte så farligt.



Puss

2011-02-12 @ 12:00:52
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0