Måndag 7 Februari

Lite sovmorgon idag, sen var det gruppövning på optometriavdelningen för en uppföljande undersökning. Vi hade en sådan lektion i början av kursen, men nu när vi lärt oss lite mer om ögat och dess uppbyggnade hängde man med lite mer på vad det var som sades :)



Känner mig fortfarande inte kry, så efter skolan var det direkt hem och lägga sig på soffan. Dricka te och gurgla saltvatten heter mitt lite nu.
Har pluggat lite idag, börjat repetera allt till tentan nu. Känns som att jag har hyfsad koll, men det är så mycket! Alla strukturer har flera lager och de består av olika saker, massor nerver som går hit och dit! Men det ska nog gå att trycka in det, det är nu Optikerprogrammet börjar bli roligt :) Förra terminen med bara fysik och kemi var ingen höjdare :/ Kul att nästa kurs är optik 2, jippie! :/



Såhär ser det ut hos mig nu :p



Min fiiina optikerlampa :)

Nej nu känner jag att huvudvärker kommer krypandes igen, fasen vad jag blir irriterad! Aja, lite han jag med att berätta om iaf.

Må så gott!


Xoxo / Josefine


Kommentarer
Postat av: Maja

Men heej Josefine! :)



Det var Linn som förklarade för mig hur man kunde se det. Gå in på lnu.se och klicka på student åt höger. Klicka på "ladok på webb" och logga sedan in där. Så finns något som heter resultat/intyg åt vänster.. Längst ner står kurserna och om man är godkänd.



Lite krångligt att förklara, men hoppas du hittar :)



Hur är det med förkylningen? :/

Kram M

2011-02-08 @ 12:20:01
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0