Måndag 31 Januari

Histologi på morgonen om Retina

 

Fick skjuts hem med matilda, jag och cykeln, hon skulle låna mina block :) Håller tummarna för dig!



Hade mått dåligt hela morgonen, men ont i ögon och lite i huvudet osv, men när jag kom hem fick jag sprängande huvudvärk. Tog en ipren och drack en massa vatten och te, men det hjälpte inte! Ahh, vad arg jag blev, hade planerat att börja plugga när jag slutade tidigt ju, men nej här sätter huvudet stopp. Försökte läsa en stund men huvudet bara snurrade, asläskigt! La mig på soffan tills Eric kom hem nån gång på efter middagen.






Hade bokat step-pass (jag, Hanna och Sofie gjorde det kl 01.40 i söndags natt ;) ) till kl fem. Jag tänkte ähh, huvudvärken kanske släpper om jag går och tränar och det gjorde den! Helt sjukt! Så nästa ggn jag har ont i huvudet, ska jag ut och röra på mig!
Stepen var askul! Efter passet rann det om oss alla tre, gött!
I slutet av passet säger instruktören: Vad gör ni om nätterna? När jag var inne och kollade passen i lördags var de slut vid typ 02.00.
Haha, vad vi skrattade ;) Nae vi är uppe om nätterna för att boka pass ;D





När jag kom hem igen kom huvudvärken tillbaka, vet inte om jag behöver byta linser eller ngt, men det är lika dant när jag har glasögon, så det är nog inte det. Träligt att inte ipren hjälper, de är ju typ de bästa tycker jag.. Aja, det är väl bara att vänta ut :)

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0