LÖRDAGEN!

Lördagsskvällen var så sjukt bra! En av de bästa kvällarna på länge! :D

Till en början var det som sagt årsmöte, då gicks det igenom en massa som hade hänt under året. Sen var det då dags för presentationen till styrelsen, jag visste precis vad jag ville ha sagt, men det kom liksom inte ut  :P Lite pinsamt, men det gick ju bra till slut :)
Så nu är jag Vice ordförande för CNaS och Huvudfadder på nollningen 2011 :D Ska bli grymt roligt :D

Efter mötet var det sittning i pelarsalen, då blev det pizza en massa prat, skratt, tävlingar och dansande och kluddrandes på våra vita overaller :)





På oss tjejer
(marias kamera)


Söta maria (hennes kamera)






Söta Sofie


Anders


Hahah! Dansen ;)



Efter sittningen gick vi till nån kompis till Sylvia, men vi kände oss lite felplacerade när vi kom där i overall och de som var där hade kostym och finklänningar och grejer. Så det blev att vi gick till Anders innan Vallen :)
Där spelade vi lite med andra ord, kul!
(kallar det inte MELLANFEST, gillar inte det ordet, hahah :P , eller hur ronja? ;) )


Sen blev det som sagt Vallen :) Där blev det dans för hela slanten! Sjuktkul!
Där blev det dansandes till stängning, sen hem. Knäpp som jag är sätter jag på dator när vi kommer hem (klockan är nu nästan halv fyra) och går in på friskis hemsida och kniper sista platsen på stepen på måndag. Sen somnar jag ;)

Sjukt bra kväll med andra ord! Ville inte att kvällen skulle ta slut! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0