Lördag, känns som söndag typ :P

Idag är det iaf lördag, men det känns som om det vore söndag för vi var lediga från skolan i fredags :P

Stålande sol ute idag! Känndes som en dag i fjällen ute på balkongen, varmt/soligt fast endå kyligt.




Vaknade typ halv 9 idag av mig själv, det brukar aldrig hända typ, så det var bara att gå upp och käka frukost. Sen blev det lite plugg. Vid tolv smsade Carin som var klar med sin tenta, det gick säkert hur bra som helst gumman! Vi bestämde att vi skulle ses kl 2 på stan.

Jag behövde handla lite, mitt presentkort kom väl till pass :P ett rouge och torrschampo blev det ;)

Vid tre mötte vi upp Nathalie :) Vi gick till ngt jättemysigt fik. Det känndes som att man var hemma hos ngn som levde på 1800-talet eller ngt, skitmysigt! Och massa små rum efter varandra, det var som en djungel att hitta till toan :P
Det blir inte så ofta att man fikar, så man måste ta vara på de tillfällen som det väl blir av :)




Vi sa hejdå till Nathalie. Jag och Carin begav oss till Maxi för att möta upp Hanna och Sofie. Det var dags att inhandla middags mat :) Det skulle bli räkor, vitlöksbröd och kycklingpaj. Mumma!

Efter inhandlingen blev det hem en stund. Sen pratade jag med mamma och pappa :) Mys! Jag saknar dem jättemycket!
Jag sa det till pappa att jag kommer hem den 1 april. Han bara

"Jaha, vad ska du göra då?"
"Det är ju då vi ska på Mustasch ju!"

 Då blev han asglad, för han visste inte om jag kunde komma hem tills dess med tentor och annat tjaffs, och sa

"Ja, men då måste vi ju ta ngra öl innan? :) , eller du kan ju ta vin om du inte dricker öl"

Min pappa är så söt! Jag älskar dig pappsen min.





Efter typ en timmes samtalande med min kära mor och far begav jag mig till sofie, där tjejorna väntade. Det blev matlagande och ätandes och melodifestivaltittandes. Hur mys som helst! :D
Ni tjejor betyder massor för mig! <3


Jag och tjejorna ;) ^^







Nu är jag hemma och har precis  bokat Step-passet tills på måndag. Har inte varit där på en vecka nu för att jag har varit sjuk, men nu måstejag påt igen. Känner att det pirrar i benen, måste röra på mig, annars mår jag inge bra :)

Min Kar har varit på bastu/öl/fifa ikväll, så får väl se när han dyker upp :P

Jag intar sängen nu mina vänner, Nattinatti!

Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Maja

Tss, jaa jag hade samma plan ^^ Vissa var jag osäker på, men om man skriver värsta storyn kanske det låter liite troligt ;) hihi



Åh vad mysigt det lät som att ni hade igår. Myskvällar är ett av det bästa!! (: Jag sa till carin igår att ni får komma förbi här ikväll om ni vill. Martin och jag ska se solsidan och så :)



kramar

2011-02-13 @ 09:30:19
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0