Lördag 5 Februari

Vaknade tidigt i lördags och då blev det en långfrukost och film, medens eric fortfarande låg och sov :P sen blev det en del plugg innan det som sagt var dags för ett medelpass på friskis. Det var sjukt jobbigt, borde inte gått för kände mig inte helt hundra :/

Kom hem duschade och fixade iordning mig innan det var dags för middag på puben med tjejorna, anders och eric :)
Det var jättetrevligt!



När vi kom hem senare på kvällen var det dags att boka stepen tills på måndag. De släppte platserna kl 00.00 natten till söndag. Kl. 00.18 var de 40 platserna slut ;) sjukt!


 
På söndagen var det tänkt att jag skulle kört cirkelfysen med hanna och sofie, men det blev inte av då jag kände mig febrig och allmänt kass :/ Det blev en trip till maxi för storhandling med eric, men that was it. Orkade inte med ngt mera.

Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0