Lördag 29 Januari

Lördag.

Det var tänkt att jag skulle gå upp skapligt för att plugga. Gick upp skapligt gjorde jag, men både jag och Eric fastnade vid How I met your mother, hur bra är inte serien?! :D

Han med typ tre, fyra frågor innan det var dags att bege sig till gymmet för ett medelpass med Hanna :) Vi hade askul, och svettigt blev det :p



Hem och duscha och fixa sig, läste lite mer innan det var dags för spel/myskväll hos Sofie, men Hanna och Maria. Det var hur mys som helst! Vi spelade Med andra ord och Tjejmiddagfrågor. Kvällen bjöd på mycket skratt, prat och för mycket godisätande. Love it! Man lär känna varandra mer och mer, hur underbart som helst. Ni tjejor betyder massor <3







Jag och Hanna <3



<3


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0