Kallt, ja det vill jag lova att det är i lilla Kalmar

Jag har nog aldrig varit med om att det är såhär bitande kallt! Eller det bara den gången då mina fingrar var så kalla att jag skrek när jag kom in i lägenheten, hade endå haft vantar på mig liksom..


Men idag var det superkallt att cykla till skolan. Det känndes sådär värt att komma idag, en till sån där en och en halv timmes dag, 08.30-10.00 rätt skönt endå, då har man hela dagen kvar :P

Kallt att cykla från skolan också, då det var motvind, det blev att hålla för näsan för den var så kall när jag cyklade, det måste sett kul ut ;)


När jag kom hem satte jag på Te och åt några knäckemackor  tog med mig täcket till soffan och bara chillade, skönt! Och kollade på Harry Potter sista filmen. Kvallitén var väl inte den bästa, men vad gör det när det är HP liksom ;)

Har försökt plugga lite också, gjort lite instuderingsfrågor till mig själv på måndagens föreläsning då har jag bara två föreläsningar kvar att gå igenom, fy vill inte så jag har gett upp.

Det var roligare att prata med Johanna på msn istället! Har pratat sen halv tre :P Jag saknar henne så mycket! Det ska bli kul när hon kommer ner till Kalmar och det bara är hon och jag, som jag längtar!


Syster <3



Om en timme ska jag cykla iväg till Friskis, det blir först ett Step-pass och sen Medelpass :) Kommer vara helt död, men det ska bli kul :P Första gången på ett nytt step-pass brukar man inte hänga med så bra och få rörelserna rätt, så man tar inte ut sig så mkt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0