Hej hopp!

Gårdagen spenderades i soffan, med Desperate Housewives och en och annan film. Man mådde väl som man förtjänade så att säga ;)
Jag ringde och pratade med pappsen igår också. Det var mys!



Men när jag hade lagt på kom världens huvudvärk :/ Visste inte var jag skulle ta vägen så ont hade jag. Tänkte att det kanske är för att jag är hungrig (klockan var endå fram mot 8), började laga mat, men jag mådde illa så ont i huvudet hade jag.
Tänkte att man kan ju inte vara bakis så sent på kvällen :( Men vågade inte ta ipren för det ska man ju inte göra dagen efter, det är inte bra för levern eller vad det nu är. Så jag hade lagat färdigt min mat, hoppade in i duschen, åt och gick och la mig. Jätte konstigt. Har aldrig haft så ont. Nu kan jag tänka mig hur det är att ha migrän.. Fy! :/ Det var riktigt läskigt, speciellt när inte Eric var hemma heller.
Så jag gick och la mig vid nio.



Så här rädd var jag igårkväll




Idag är det måndag och måndagar nu framöver betyder föreläsning med Staffan. Optik 2. Jag gillart verkligen inte, det är så fruktansvärt tråkigt!
Det var lite bättre idag dock, då det handlade om astigmatism (brytningsfel). Att det blir två bilder ist för en och blalbla..
Åkte till bibblan för att skriva ut onsdagens föreläsning.


Nu har jag precis ätit, skickat iväg ett sommarjobbs mail :) och ska börja plugga innan det är dags för Step kl 16.30 :D Samma pass som i lördags. Jäklar vad kul det var på passet i lördags! Har aldrig satt korreografin så bra! Då blir det jobbigt vill jag tala om! :D Men kul!

Nej nu ska jag sätta igång med plugget här, för vid datorn bli ingenting gjort!
Blir inte så mkt pluggtid denna vecka känns det som. Jag ska på styrelsemöte imorgon vid fem, se är det ännu ett möte på tisdag. Så är det att sitta i styrelsen, men det ska bli kul! Det blir att planera ordentligt helt enkelt så ska nog detta gå bra :)

Nu plugg!


Känner mig typ såhär ;)

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0