Har inte bloggat..

Har inte bloggat på några dagar nu pga konstant huvudvärk. Vet inte vad det kom ifrån. Ipren hjälpte inte och jag hade konstant ont, vilade, sov, drack en massa vatten. Inget hjälpte. Typiskt när man har plugg att göra.. :/ Inte kul alls.

Enda gången huvudvärken försvann det var när jag tränade, så var på gymmet förra måndagen, då släppte huvudvärken. Var på medelpass på onsdag, då släpte huvudvärken men på lördagen när jag sofie och hanna var på medelpasset på friskis trodde jag att jag skulle svimma. Har aldrig varit så matt i kroppen! :/ Helt sjukt!



Har i vilket fall försökt att få in lite om ögat i huvudet när huvudvärken inte varit lika påfrestande. Så har tryckt in ögonlock, tårkörtlarna + tårkörtelsystemet, tårfilmen, vitreous, choroidea, ögats blodbanor och ögats nerver i början av veckan som varit.
Böjade även på Cornea, Conjunktiva och Sclera.

Det har inte varit så många lektioner förra veckan, men i onsdags var det Dissektion :P Av ett öga såklart, när jag berättade för Eric att vi skulle dissekera trodde han att det var en groda ;)
Det var faktiskt himla intressant och se hur alla strukturer hänger ihop :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0