GRATTIS CAARIN! / Alla <3 Dag

GRRATTIS CAARIN på 21-års dagen



Jag och tjejerna träffades utanför hennes korridor och började sjunga ja må hon leva, och kom med födelsedagspresenter :P Söta vi är va? ;)


Sofie var så söt och hade köpt alla <3 dag presenter till oss alla tjejer. SÖT!







Sen vid nio var det dags för den andra föreläsningen på engelska, det gick väl att förstå idag med. Men förstår inte riktigt vad hur vi ser och hur hjärnan kommer ihåg och tolkar har med Ögats anatomi att göra men kul att lära sig ngt annorlunda :)

Kl ett var det frågestund till tentan på fredag, det var väldigt flummit. Clas efter alla de andra lärarna gått : "Peter kommer också bara som Johanna att ta från sina gruppövningsfrågor, så ni vet jag har sett ju eftersom det är jag som sätter ihop tentan :P" Haha, gött. Då vet vi lite iaf ;)


Efter skolan blev det inget bibblan för min del, min hals är inte som den ska än. Gör asont på ena sidan :/ Vet inte vad det är..
Det blev lite vilande med HIMYM med Eric såhär på Alla <3 Dag.


Du vet inte hur mycket jag älskar dig


Cypern 08







När jag hämtade posten förut fanns ett alla <3 dag kort från Farmor! Hon är så sööt! Jag älskar dig Farmor! En massa kramar till dig






Jag och Eric har även fått lite pluggat idag, vi har båda tenta på fredag




Jag skulle egentligen varit med tjejerna nu och käkat på restaurang, men jag vill kurera mig så jag är frisk till tentan och framförallt tentafesten! Då kör vi tjejor! :D

Nu blir det film och nybakad kladdkaka med min plutt <3



Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0