God natt, snart

Jag var som sagt på Aerobics tidigare idag, det var jättekul! Det var typ som step fast utan brädan ;) Lite svårt att komma ihåg alla kombinationer, men lite fick jag till iaf :)


Eric och jag har precis sett på film. Going the distance. Den var jättesöt! Reommenderar verkligen, en romantisk tjejfilm :)
Jag älskar dig gubben <3





Jag skulle egentligen vilja gå och sova nu, men jag måste vara uppe en halvtimme till för jag ska boka pass på friskis till på lördag. De släpps en dag innan, och det är sånt tyck på de populära passen så man måste vara inne när de släpps kl 00.00 dagen innan.
Så på lördag blir det Step.
Sen är det Årsmöte
Sen Årsmötessittning :) Det blir en rolig lördag :D



Då åker denna fina overall på!




Bild från i sommras innan Ärtsoppa/Punch sittningen. Åh vad kul det var! Vad brun jag var! Längrar efter sommaren så in i! :D


Imorgon är det äntligen fredag! Då är det räknestuga på morgonen, det lär nog inte ta ända fram till lunch så det lär bli lite kortare dag :)
måste jag förbi systemet och handla lite förnödenheter tills lördag :P
Sen senare blir det storhandling. Det blev inte det idag, nehe? :P Vi orkade inte, men imorgon blir det av. Sen ska vi ha myskväll bara ja och älsklingen <3


Nu ska jag borsta tänderna och hoppas denna kvar som är kvar går snabbt, boka pass och sen sova, det är upp tidigt imorgon som gäller.
God natt! Och sov gott till er som sover :P


Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Vegardebba

NICE SITE WELL DONE

2011-10-26 @ 09:41:09
URL: http://vegardebba.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0