Fredag!

Dagen började tidigt med räknestuga åtta till tolv. Fett tråkigt! Men är klar med all optikuppgifter nu till denna och nästa vecka, så det är skönt! Vilket innebär att det bli kort dag på fredag i nästa vecka :)


Sen åkte jag med Hanna och Sofie till systemet för dryckeshandlande, tillbaka till skolan en sväng för att se CNaS tröjorna en snabbis.
Åkte hem, la mig på soffan och kollade på teve. Sjukt tråkiga program så här mitt på dagen när man han 1,2,4,6, barnkanalen och kunskapskanalen :P Så fastnade på nån dokumentär om vietnamnkriget, sen somnade jag och sov typ en timme! Skönt!
Fick inte sova så mkt för jag var uppe och bokade pass, så det var välbehövligt. Tänkte pluggat och diskat när ja kom hem, men jag somnade :P


Eric och jag kom äntligen iväg på vår storhandling vid halv fem. (vet att jag har tjatat om att vi ska handla, men vi gillar det som sagt inte så mkt, så vi skjuter alltid upp det, men idag kom vi iväg!) Jättemycket folk! Det är väl så när det är lönehelg ;) Nu är det fullt i kylskåp och skåp igen, skönt!


När vi väl var hemma från Maxi, pratade jag en och en halv timme med min underbara Ronja <3
Åh vad jag saknar dig!


Oss för ngra år sen <3
Minns du? :)



Eric och jag har haft myskväll idag! Vi lagade jättegod fredagsmat! Det blev kyckling/wokgrönsaker/nudlar/cocosmjölk. Vår andra specialare :p Mums! ;)

Det blev att vi kollade på nyaste avsnittet av V, ett måste! :)
Nu har vi precis kollat klart på en film med Stallone, Cobra , den var helt okej, lite läskig på sina ställen.






Nej, nu får jag gå och sova känner jag om jag ska orka upp till träningen imorgon. Då väntas Step 11.15. Hem duscha och fixa sig, äta lite kanske, dra på sig den grymt snygga overallen och cykla iväg mot årsmöte+årsmötessittning! Längtar! Ska bli sjukt kul! :D
Får se om jag hinner uppdatera ngt innan jag dra iväg imorgon.


Nattinatti!



Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Ronja

HAHA snygg bild..... eller inte ;) <3

2011-02-26 @ 09:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0