Fredag 28 Januari

Gruppövning 10-12, skönt! Förstår lite mer om näthinnan nu :) Gäller bara att plugga in det också, finns inga genvägar, bara nöta, nöta nöta! Hate it ;)

Vid tre gick jag och Sofie på ett 90 minuters skivstångspass, de ni! ;)




Hem och duscha och fixa mig, skulle in till stan och träffa eric, jens och fredrik och deras kompisar :) Eric hade sagt till min att de skulle spela monopol. Tänkte, skönt med en lugn fredag, men tjii fick jag. Han hade tydligen sagt öl-monopol, hade jag inte hört. Det slutade iaf med att det inte blev ngt monopol spelande utan vindrickande ;) Nice :) Lärde känna en Josefin, jättetrevlig tjej :)
Blev vidare till en förfest, dans, en massa dans och prat :P Sen blev kl ett och för sent att dra till krogen som stänger två, så det blev hemgång :) Jag och eric somnade hemma i soffan till How I met your mother, nya favorit serien ;)



Blev inga kort tagna tyvärr, var nog för nykter för att ta fram kameran ;)

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0