FEEST!

Det var kul igårkväll!

Först blev det förfest innan vi gick till Sylvia hemma hos Anders. Där blev det vindrickande innan vi begav oss till Sylvia. Hon blev jätteglad för vår present, barbapappa "sylapp" som hon kan sy på overallen sin, ett silverhalsband och lite andra saker :) Mycket folk på liten festlokal, mest optiker och sjökaptener :P

Mycket trevligt! Stötte på en tjej som jag och Ronja träffade på Kreta förförra sommaren. Helt sjukt att stöta på varandra i lilla Kalmar liksom! Det var kul! Blev lika förvånad när vi sågs i Ullared förra året :P


Det var tänkt att det skulle blivit Vallen sen, men varken jag eller Matilda var inte så danssugna så vi gick till puben och mötte upp hennes pojkvän och drack lite öl tills det stängde :) Mycket trevligt!



Kvällens helgrå outfit: Tema Enfärgat

(grå strumpbyxor också :P)





Jag och tjejerna <3 Enda bilden från kvällen med min kamera, hoppas de andra läggs upp på fb ;)


Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-02-20 @ 21:34:56
Postat av: Maja

vilka finingar!!! :)

2011-02-20 @ 21:35:00
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0