Dan före dopparedan :p typ

Nej vars. Idag har det varit ytterligare en lugn och skön dag, känner mig lite bättre nu bara att huvudvärken kickade in för en halvtimme sen :/ Hoppas bara den släpper till tentan imorgon.

Idag har jag glott på film, The Rock. Superbra faktiskt! Inte dagsfärsk film, men det har inte blivit att jag sett den.



Har gått igenom tentorna lite hastigt för mig själv och jag känner att jag kan det här nu. Vill bara att kl ska bli eftermiddag imorgon så är man färdig med kursen :)


Eric och jag har även städat lägenheten idag. Fått bort diskberget och plockat och dammsugit. Blir inte så mkt städat under tentaveckorna :P


Nu har jag precis haft lite hemma-spa här hemma för att koppla av och varva ner inför imorgon bitti. Superskönt! Duschat, body + ansiktsscrub, filat fötterna, målat naglarna, härligt! Och som grädden på moset åkte min rosa mjukisdress på! Nu mår jag bra :)





Ha en superbra kväll allihopa :)


Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Maja

LÄSKIGT att jag tänkte ha den rubriken till mitt inlägg. Haha :P Blir att tänka om nu ;)



visst är hon söööt. då blir det mer att man kommer ut på lite ordentliga promenader med. ett plus! hihi



kramar

2011-02-17 @ 20:28:08
URL: http://maaia.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Vad fin du är i din rosa dress, det är min syster det : ). Hoppas tentan går bra. Kramar

2011-02-17 @ 21:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0