Uppdatering

Hej!

Vet att jag inte skrivit på ett tag nu igen, måste bli bättre på det känner jag :)
Ny vecka med många föreläsningar har det varit. Föreläsare som har svåra ord och begrepp, "det vet ni väl vad det är?" "nej" "så bra, då går vi vidare"
Ungefär så är det på lektionerna nu. Ögonläkare som pratar för oss.
Mycket info är det som ska in. Svårt nu när jag inte kan läsa utan att få ont i mina ögon..

Festen i lördags var superkul! Mycket folk på förfesten och mycket folk på Palace. Lite problem att få ut jackorna när vi skulle gå men det löste sig :)

Jag KLARADE DEN PRAKTISKA TENTAN! :D fick reda på det idag, så glad jag blev!

Imorgon har vi en föreläsning sen ska jag till Baskar och få speciella ögondroppar som gör att ögat slappnar av ordentligt och så blir det lite tester på det. Starkare droppar denna gången hoppas det går över till idol :p men det är mest suddig på nära håll eftersom ackommodationen slås ut. Hej presbyopi!

Ska förresten hem till kära Östergötland nästa helg! Åh vad jag längtar! :D

Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0