Update

Måndag

Jag var i skolan med Hanna på morgonen och letade bågar och fick reda på att jag ska ha läsglas ett tag för att se om mina ögon mår bättre. Åkte ner en sväng på stan för att leta julklappar och nyårskkänning. Inget av det blev handlat, men kom hem med en sån hår-donat, blir en jättefin knut av det!
Var sedan på gymet i stan hade vunnit en sån prova på vecka :) och sprang lite på springbandet, bodypump och bodystep, sen var jag helt slut ;)

Tisdag
Försov mig för första ggn på flera år. Hade glömt att ställa klockan :p föreläsning fram till tolv. Sen gick Carin och jag till undersökningsrummen och kollade lite i biomikroskåpet :) bokade även tid med en lärare som ska hjälpa mig att slipa in mina glas.
På kvällen hade jag och Eric luciamys framför teven och kollade på lucian som gick. Åh får sånna julkänslor!

Onsdag
Åkte till skolan innan vi började för att slipa in mina glas. Hann inte färdigt så hade föreläsning först och sen slipade jag in det sista. Inte lätt med mineralglas mina vänner! Inte en spänning får set vara i. Lyckades tillslut :)
Liten sväng i undersökningsrummen sen hemåt.
Skulle egentligen varit med på ost och vin kväll med styrelsen, men kände mig inte helt 100.

Torsdag
Plugg i bibblan med mina nya läsbrillor, gick hur bra som helst så ville inte sluta plugga :p låter helt sjukt kanske men kan man inte läsa så vill man det :) 7 timmar blev det i bibblan och sen stack jag iväg till gymet och sprang en timma, härligt!

Fredag
Idag är det fredag och jag har pluggat idag också. Två föreläsningar sammanfattade. Städat lite här hemma och varit på maxi för att handla inför lilla julbordet vi ska ha hos oss ikväll! Mysigt det ska bli! Var även inne på tiger och handlade mustasch till imorgon, sjukt snygg man kmr vara ;) och ett mobilskal :)
Snart kommer de här, bäst att röja undan det sista.

Hej så länge!

Xoxo / Josefine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0