Snö?

Vaknade idag och såg att det var vitt på marken, första snön har anlänt till Kalmar.

Helgen blev lugn. Droppade ju ögonen i fredags så var helt groggy hela kvällen plus att jag var tvungen att hålla ut armarna så långt jag kunde för att läsa sms ;) lite kul endå. Synd att Moa åkte ur idol, lika bra kanske tittar man på de som vunnit har de ej gått så bra för.

Lördagen var det CNaS-kalas. Kände mig inte helt hundra så körde nyktert och bara umgicks skönt!

Söndagen var jag och Eric på Skälby gård på julmarknad, mysigt!

Idag var det föreläsning 8.30-11. Fick tenta Feedback och sen åkte jag hemåt, försökte plugga och det gick! Brukar få ont av att läsa en kvart nu blev det plugg ett par timmar! Skönt att jobba undan lite, bara 15 föreläsningar kvar att gå igenom ;)

Har precis packat resväskan för imorgon bär det av hemåt! Är ledig nästan en vecka så måste passa på! Trots att det bara är ngn vecka kvar till jul kände jag att det är skönt att komma hem till nära och kära!

Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0