När jag sist var hemma, besök ggr 2

Insåg nyss att jag inte upptaterat om när jag sist var hemma på besök. Inte heller när Ronja kom på besök och inte när pappa var här och hälsade på så tänkte berätta lite nu. (mest bilder)

Hemma 3-8 November

På torsdagskvällen när jag kom fram till Linköping blev det utgång med Ronja, Vickan och Ronjas kompis Anna. Det var kul!








<3

Fredagen var jag med Ronja på dagen, mysigt var det!

Åkte hem och överaskade Mamma och Johanna. De visste inte riktigt när jag skulle komma hem. Det var kul :)
På kvällen kollade hela familjen på idol, mysigt var det!

Lördagen var Andreas med familj på besök. Trevligt det också!

Söndagen åkte vi in till Linköping. Fikade hela familjen. Åh så mys!



Mamma och syster <3



Pappa och jag <3

Jag mamma och pappa var sedan på bio. Tintin i 3D. Jättesöt film verkligen! Men mådde illa efter bion, 3D effekter är inte bra för min lilla hjärna :p





Så snygga i våra brillor!

Finbesök i form av bästis! 10-13 november

På fredagen gjorde jag synundersökning på Ronja. Det gick superbra! Mycket flum när man ska ställa frågor i anamnesen, jag vet ju allt redan. Och om jag inte skulle veta räcker det med att titta på henne så vet jag vad hon tänker. Min tvillingsjäl <3
Resten av helgen var jättemysig. Går inte att beskriva det. Men jag blir hel när jag träffar henne <3


<3



Pappa på besök 24-26 november

Min fina pappa var på besök <3 Vi var på julmarknad på slottet, fikat, ätit god mat och bara umgåts. Jag älskar dig pappa.




Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0