Mustasch-fest!

Tjooo!

Taggad för party! Nyktert sådant dock mår så himla dåligt dagen efter spelar ingen roll om jag bara dricker en cider, mår dåligt till elva på kvällen dagen efter så det är inte värt :)
Köpt något mosserande jordgubbsvin, ska bli mums!
Var på stan förut på julklappsjakt och sen på löpbandet en timma, härligt!
Mustaschen ska på också, men inga kort på det nu, lär väl bli ngra sådana ikväll ;)
Om jag får välja ngn låt ikväll blir det såklart med hårdrocks bandet Mustasch älskar dem! Inte många som tror mig när jag säger att jag är en hårdrocks brud ;) det är den enda musiken som det går att lyssna på, allt som spelas på krogen och så är endast till för dans inget jag lyssnar på i vanliga fall, hihi, de ni!

Hoppas ni har en bra kväll!

Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0