Bio med bästa!

Hej!

Sitter hemma och väntar på att tiden ska gå ;) har ont i ögonen idag så kan inte plugga.. Skitjobbigt när jag borde, men så är det. Ska in till skolan på måndag och fixa special glasögon och prova att läsa med får vi se hur det går.

Igår åkte jag in till Linköping lite tidigare innan jag skulle träffa Natalie. Gick runt hos optiker och frågade om praktplats i maj. Några skulle höra av sig och två st sa direkt att de ville ha en praktikant, åh! Det är bara att bestämma sig :p jag med beslutsångest går säkert jättebra ;)

Träffade Natalie sen! Åh vad jag har saknat dig! Vi shoppade lite sen gick vi och åt på Steves, jättemysigt! <3

Idag ska jag och Ronja på bio! Men inte vilken bio som helst utan Breaking Dawn!! Åh vad vi har längtat efter att se den!
Ska in lite tidigare så ska vi äta ihop innan :)
Vilket skitväder det är här, blåser och regnar, men då är ju snön borta iaf. Höll på att halka igår när jag cyklade, men idag ska det nog gå bättre :)

Köpte en spetstopp och ett par jeans igår på stan :) riktigt nöjd!
Byxorna har hög midja och dragkedjan på baksidan, lite krångligt att knäppa först, men det lär man sig väl ;)

Xoxo / Josefine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0