Godmorgon!

Hej!


Hinner med ett litet inlägg innan jag hoppar på bussen till Mjölby. Idag vankas jobb. Åhh vill verkligen inte! HAr ni tittat ut? Strålande sol och inte ett moln på himlen! Jag vill bara ligga ute och sola idag också! (8-18 räkte visst inte igår :P) Känner inte att det tog ngt igår, pressade som tusan men ser typ ingen skillnad :O Blivit så brun jag kan bli? Nej det hoppas jag verkligen inte!


Om en vecka ligger jag och Eric och steker på en strand i Alanya, så himla underbart det ska bli! På lördag sticker vi! :D Åhh vad jag längtar!


Det är bara att hålla ut nu sista veckan på jobbet. Helt sjukt, efter denna vecka har jag jobbat i 8 veckor :O Praktiskt taget heeela sommaren! Men det är härligt med cashen sen, man får tänka så :) Sen har det ju inte varit fint väder denna sommar tycker jag, så det har varit en bra jobb-sommar :)



Nu ska jag ut till bussen, sen sola en stund innan jobbet, kommer dit typ en timme innan jag börjar ;)





Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0