GARDENPARTY 2011!!

Det var äntligen dags för det årliga GardenPartyt som Kalmarposten skrev :P

Alla samlades utanför Norrgård vid fyra för att tillsammans vandra ner mot Lindö och GardenParty tältet :)
Vi satt alla CNaSare på gräset och förfestade lite i solskenet. Det var hur varmt som helst! Skönt!

Kl fem började de släppa in, så det var bara att ställa sig i kön. Väl där innen blev det dans på bänkarna och en massa sjungande :D Precis som förra året, sjukt kul! Alla nollorna var sjukt taggade!




Sofie, jag och Hanna :) Mina älskade skåningar <3






Glada Optiker nollor :)



Toastarna! Robban och en Essare :)













Maja, Sara, Putte och Nils kom senare :D


























Puss på dig min fina Maja! <3


När kalaset var slut regnade det. Det var bara att kabba upp overallen och ta sig mot cyklarna.


Tack för en oförglömlig kväll allihop!

Kommentarer
Postat av: Maja

Aw, pusss på dig med fina josefine!!! :D

Btw minns jag inte dendär personen med hockeyhjälm så fruktansvärt väl. Hahaha. Jag har hört att jag var rätt dyng ;P vad kul det vaaar <3

2011-08-31 @ 13:57:20
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0