Första dagen i skolan firas med fika med bästa <3

Första skoldagen avklarad! Lite upprop och genomgång av kursen och lite så.
Sen blev det en fika på stan med tjejorna. Det blev en massa prat om allt möjligt, det var inte tyst en sekund, hahaha! Mys! :)



Jag och Sofie gick in en sväng på saluhallen, det var fint där inne faktiskt. Vet inte hur vi ska få plats med en scen där till Kräftskivan på lördag, men det löser sig :)

Åkte sedan till Bibblan för att skriva ut morgondagens föreläsning, då går mina RayBan i golvet och glaset går i tusen bitar. Då blev jag ledsen..


Ringde och pratade med min pappa som tröstade lite. Vi pratade också om att han och mamma kanske kommer ner nästa helg och hjälper oss att köpa nya sängar.


Snart blir det tillbaka till skolan och ner på stan med nollorna för pubrunda.



Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0