Första dagen i Kalmar

Hej!


Första dagen i Kalmar. Det betyder planera inför nollningen. Vi samlades utanför skolan vid elva och kramades med alla tjejorna och sen pratade igenom allt vad som ska hända under nollningen. Vad jag har saknat mina tjejor! Åh så kul det var att se dem igen!

Vi hämtade våra snygg rosa huvudfaddertröjor, påsarna från optiker tottie, kartor att stoppa i påsarna, satte siffror på plastsäckarna till Metamorfosen, knöt tamponger, ja lite allt möjligt :P Kul var det!



Snygga påsar :) 200 stycken närmare bestämt :P


Nu ikväll har jag varit och druckit te hemma hos Hanna och spelat kort och pratat. hur mysigt som helst! Har saknat dig vännen <3





Imorgon är det ytterligare planering inför nollningen som väntar.

Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Maja

Sv; åh jag med Josefine!! men snart ses vi! Ska du/ni ut på lördaga? Sara och jag pratade om det :) kramar <3

2011-08-19 @ 09:39:08
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0