Försäljning av biljetter

Hej!


Imorse satt jag och Eric och åt frukost. Lite slitna efter gårdagen. Hade varit nere i tvättstugan och slängt i våra huvudfadder tröjor och tänkte ha en dag och bara chilla innan kvällens aktiviteter.
Vid kvart i elva kommer Eric på att vi skulle sitta i pelarsalen och sälja biljetter till Gardenparty/Kräftskivan kl elva. Inte gjort oss i ordning eller ngt och tröjorna var inte klara förns om en 20 min.
Lösningen blir att vi ringer till Jonas som bor ngra hus bort att han får ha lite koll och stoppa in dem i torkskåpen när de är klara och ta in den till sig, annars finns det risk att de hamnar i händerna på en SPIIKare (det bor jättemånga i vårt hus) och det vill vi ju inte ;)


Hur som helst sålde vi lite biljetter och sådär när vi kom fram.





Sen vid kl ett kom alla HF och vi skulle äta av det som fanns kvar av sittningsmaten från igår. Det var jättemycket över så vi käkade och fick varsin matlåda med :P
Supergod mat! Det var kallskuren fläskfilé (quornfilé för mig) potatis med ngn god dressing (senap och rödlök), sallad och salsa. Mums!




Nu har jag precis powernapat och ska göra mig iordning för kvällen. Det blir lekar med Huvudfaddrar på Norrgård. Hoppas det slutar regna bara..
Idag blir det ingen dricka för mig då jag ska vara nykter och se till att de sista nollorna kommer hem ordentligt. Skönt ska det blir faktiskt! :)


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0