Fadderutbildning/Puben/Vallen

Hej!


Lördagen började kl 9 med fadderutbildning på Falken. Fick lära oss HLR, det var ett himla klickande där. (Klickade när man tröck ner bröstet för att få "igång" hjärtat) Hon som höll i det sa att vi inte skulle lyssna efter klickandet om vi skulle behöva göra det på en riktig människa, för då är det ett brutet revben där :P

Det var även lite Case-utbildning och även brandutbildning. Branden var roligast. Han gubben som höll i det var rolig :)


Utbildningen var klar vid tre sen var det hem och fixa sig. Jag och Eric satt på balkongen och tog varsin öl/cider i solskenet. Underbart!





Sen blev det vidare till Puben, där det vankades tacobuffé! Mums! Blev lite cider/öl där också innan vi drog vidare :)




<3





Mina tjejor! :)


Sen åkte vi till Anders för att hämta drickbart, tillbaka till Carin och Olivia, till Mackan där det var förfest. Eric ringer och säger att han blev UTSLÄNGD FÖR ATT HA OVERALL!! Så det blev snabbt till Carin och Olivia igen och låna byxmaterial ;)
Sen blev det äntligen till Vallen. Hahah! Mycket farandet där ;D På Vallen blev det mycket dansande och det var hur mkt folk som helst! Det blev en lyckad kväll tillslut.

Men att man inte fick ha overallen tyckte jag var lite töntigt. Alla hade ju varit på utbildning idag ju, men så är det väl ibland. Det var uppror på puben, folk var inte glada på vallen för de inte släppte in overallbärare.

Tack för en bra kväll!


Nu i två veckor ska jag stolt bära min snygga, fina, underbara vita overall och ingen ska säga att jag inte ska ha den! IMORGON BÖRJAR DET!!! :D

NOLLNING 2011 :D vad kul det ska bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0