1:a nollningsdagen!

Godmorgon!


Första nollningsdagen och jag är uppe med tuppen. Typ iaf :P Ska samlas kl 9 på Norrgård för att fixa det sista. Det blir en låååång dag idag känner jag. Först 9-11, sen hem pch äta. Tillbaka halv ett i våra fina vita overaller  och rosa tröjor. CNaS-kampen fram på kvällen och sen Kårkväll, så det blir inte hem ngt mera förns framåt småtimmarna ;)

Tänkte på det förut, tänk om det är ngra nya nollor som läser detta ;) Haha, skulle vara lite kul.






Som synes, kalendern är fullproppad med aktiviteter dessa två veckor. Längtar nu tills det börjar! Ska bli så sjukt kul!




Pratade med mamma och pappa i telefonen igårkväll. Jag saknar dem redan. Det är tomt hemma nu för dem när lillasyster flyttade ut nu i helgen också. Mysigt att ha varit hem-hemma hos dem hela sommaren <3 Tur att det finns telefon, sms, mail, facebook, skype och allt möjligt :)



Nae nu måste jag få upp pojkvännen ur sin skönhetssömn så vi inte kommer för sent :P


Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0