6 September - 12 September

6 September - Måndag

Måndag igen :) Jippie!! Not. Måndag inebär föreläsning 8-12. Sen hem för lunch för att sen möta upp tjejerna hemma hos Sofie. Det väntades plugg. Och plugg blev det. Från 14-20! :O Helt sjukt! Det blev att renskriva alla föreläsningar vi haft osv. Effektiva var vi med andra ord :) Men gud vad trött jag var när jag kom hem. Helt sjukt.



Det var bums i säng för det väntade föreläsning dagen efter också.

7 Septemeber - Tisdag

Föreläsning 8-12. Hem och lagade lunch med Eric <3 Det var tänkt att jag skulle pluggat med tjejerna, men eftersom jag hade beställt besiktning till min andra lägenhet, så gick inte det.

När jag kom hem kom Kalmarhem och fixade med vårt badrum som var lite fel på.

Det blev sedan besiktningsdags, men ingen besiktings-gubbe kom.. Var irriterad jag blev, så ringde och frågade var han hade blivit av. Då sa presonen jag pratade med att det inte låg ngn besiktning bokad tills idag. Då blev jag arg! Jag hade ju beställt för en vecka sen! Usch.


(inte alltid stenkoll på läget..)

På kvällen blev jag gladare för då var det idolmys hos Sofie tsm Hanna :) MYS!!



8 Septemeber - Onsdag

Jag beställde besiktning till kl 11 idag ist. Men innan dess åkte jag till Carin kl. 9 för plugg! Så lite tal blev räknade, innan det var dags att bege sig hemåt igen :) den gick skitbra! Han såg inte att jag hade bott där knappt :P Och det har jag ju inte heller, en vecka typ och har städat som en galning för att inte få anmärkning på besiktningen ;)

Kl 13 begav jag mit till Västergård för att nu var det rundvandring på skolan och alla lärare som vi ska ha under åren presenterade sig :)
Det var slut vid fem typ, då blev det hem en snabbis innan jag skulle iväg igen ;P

Det var grillning vid Stensö som stod på agendan. Det var hur långt som helst dit, tog en timme att gå dit från skolan, herregud :p Där blev det grillning, sjungades och skrattandes. Men vi tjejer var trötta typ, så det blev en lugn kväll med hemgång rätt tidigt med tanke på att det var skola kl 8 morgonen efter :)



9 September - Torsdag


Räknestuga 8-12, blev en del gjort :) Skönt!

På kvällen var det idolmys hos Hanna med tjejerna, mys!



10 September - Fredag

Ingen skola idag men det var lite plugg hos Carin som gällde :) typ från 14-16, sen bar det av ner på stan en sväng.

På kvällen var det fotboll med Optikernas IF, korp-laget. Det var superkul! :D

Sen hade jag och tjejerna blivit inbjudna till inflyttningsmiddag hos Sofie :) Hur mysigt som helst!


Gardenparty bild

11 September - Lördag

Jag och Eric behövde handla lite mat och annat så det bar av till köpcentret Giraffen här i Kalmar. Köpte host medicin, får se om det hjälper.

Jag och Eric gjorde en jättegod middag!



Det var dags att fixa sig, sen väntades förfest hemma hos Hanna. Det var utgång på G! :D
Vi spelade ölspelet, och massa andra drick lekar, så vi var lagom runda om fötterna när vi skulle ut, galet kul!









"De sa din mamma med, när jag satte på henne, det var det hon ville det var de hon sa! Det var sen SPIIKARE som gav henne HIV, det var INTE det hon ville det var INTE det hon sa!"





Mina tjejor! :)

Det blev såklar vidare till Corehouse där det var en massa folk. Där blev det dans hela natten lång! Kvällen slutade som den gjorde, men roligt hade vi! :D


Tack för en underbar kväll! Måste göras som snart! :D


12 September - Söndag

Jag och Sofie var relativt pigga dagen-efter. Så vi bestämde oss för att cykla och spela Volleyboll, det var jättekul faktiskt :)



Resten av dagen bestod av diskande och städande, idoltittande, cykeltur in till stan för att se var Eric ska ha sin praktik och på kvällen blev det film. The invention och lying




Hur bra vecka som helst!

Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0