Vecka 40 ; DUGGA! TEEEENTA!!

Hej inget liv läs av rubriken och det är sant också, denna vecka har jag inte haft ngt liv ärligt talat. Det har varit plugg 24-7.

Plugg hemma, plugg bibblan, plugg skolan...Plugg hemma, plugg bibblan, plugg skolan...Plugg hemma, plugg bibblan, plugg skolan...Plugg hemma, plugg bibblan, plugg skolan...Plugg hemma, plugg bibblan, plugg skolan...Plugg hemma, plugg bibblan, plugg skolan...Plugg hemma, plugg bibblan, plugg skolan...Plugg hemma, plugg bibblan, plugg skolan...Plugg hemma, plugg bibblan, plugg skolan...Plugg hemma, plugg bibblan, plugg skolan...Plugg hemma, plugg bibblan, plugg skolan...

Som sagt inget liv.

På Måndagen hade vi 2:a duggan. Skitsvår! Usch, då frå man ju inte mindre panik till tentan kan jag säga..

Så det var att leva i böckerna under denna vecka. Har inte varit med om sån här stress. Jag har drömt om F och F´ och l och l´ och hur man räknar ut det ena efter det andra i drömmen.

Dagen innan tentan då jag skulle sova, gick det bra att somna, men sen vaknade jag och kunde verkligen inte somna om, jag var tvungen att tänka på hur man räknade det ena och det andra och så kunde jag inte det och därmed kunde jag inte sova. Det blev inte ånga timmars sömn den natten..

Men tentan kom och den var.. Jag hur var den.. Hur ska jag beskriva den.. Sjukt svårt helt enkelt..


När vi klara gick vi till Ben and Jerrys och satt ute i solen!!


Lagom sega efter 5 timmars tenta? :P





Vem satt bakom oss om inte Peter Jöback!!

Jag viskade till Hanna:
- Han som sitter där, visst är han inte lite lik Peter Jöback?
Hanna:
- Jo det är han :P
Jag:
- Hanna, det är fan Peter Jöback!

Hahah, vad vi garvade! Men det var väl inte sådär diskret kanske, men kul!


Sofie:
- Ta ett kort på mig ! (och vänder sig bort så vi ska få med honom på kort)

Jag kunde inte sluta garva!!

Sen var det hem och fixa sig, laga mat och städa. Vi skulle ha lite Tenta/Inflyttning/Förfest hemma :)

Det kom en massa folk, och det var skitkul! Sen gick det som det gick.


Sylvia, Maria och Jag































Inte kul alls..

Söndag 10 Oktober

Det blev ett damsugande, städande, diskande och plockandes av glas.. Men sånt händer, men det var inget kul.

På dagen tog jag och Sofie en timmes promenad till Ikea och plockade äpplen :) MYS!!

På kvällen hade jag och Eric tvättstugan så nu är det tomt i tvättkorgen skönt!




Otroligt jobbig vecka, avslutas med Tenta fest! :D

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0