Uppdatering

Nu har jag inte skrivit ngt på tre veckor upptäckte jag :P men har haft så sjukt mycket runt omkring mig med skola, kompisarna och lägenheten, så bloggandet har kommit i andra hand. Men så är det ibland.

Ska försöka summera lite vad som har tagit upp min tid de senasre veckorna :)

Vecka 37

Veckan bestod av långa föreläsningar, räkneövningar och allt annat plugg som vanligt.

Måndag 13 September

Föreläsning 8-12, sen blev det plugg/lunch hos Carin till eftermiddagen :)



Kul va? :P

Tisdag 14 September

Räkneövning 8-12 och labb 13-17, ingen rolig dag tisdagar.. Orkar verkligen inte göra ngt på kvällarna när man varit i skolan hela dagen.



Onsdag 15 September

LEDIG!!

Dvs ingen skola! Skönt! Så det blev en sväng till tvättstugan varvat med storstädning av hela lägenheten, så nu skiner den verkligen! :D

Var även en sväng ner på stan med Eric.

Sen på kvällen blev det idolmys med tjejorna! :)

Torsdag 16 September

Räknestuga 8-12, luncha/plugga (blev mest att äta mat och prata ) hos Carin :)

Hon skulle åka hem över helgen så vi tjejer skjutstade henne till flygplatsen för att vinka av henne :)

På kvällen behövde jag och Eric åka och handla, sen blev det mys framför idol.



Fredag 17 September

Fredagar betyder också ledighet, men lååångt ifrån ledig från plugget. Första duggan på tisdagen låg och spökade.. Ville verkligen inte att det skulle bli tisdag. Så det blev plugg hela dagen. På en fredag? När hände set mig senast? Typ aldrig ;)

Det blev en lugn kväll med film och en mysig pojkvän :)

Lördag 18 September

Även denna dag bestod av mestadels plugg. Vädret var inget vidare, det regnade hela dagen, och jag var inte pepp på att gå och förstids rösta. Jag hade desutom inte fått mitt röstkort hit, men Eric fick med mig till ICA endå, så vi kunde rösta. Så jag har gjort min plikt! :p



Söndag 19 September

Plugg såklart.. Och kvällen bestod av att motvilligt titta på valvakan som en viss pojkvän ville göra :p men vi orkade inte se hela ändå ;)



Pluggvecka med andra ord! Jippie! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0