16 Oktober ; Utflykt!

Eric och jag hade bestämt oss för att göra en liten utflykt :) Dvs åka till Giraffen och Ikea ;) Hahah!

Efter frukost gav vi oss iväg, vi skulle till maxi och panta lite, hade blivit en del burkar och flaskor från förra helgen då vi hade fest här hemma. Hela 34 spänn blev det, så det lönar sig att panta gott folk!

Det blev även en tur till systemet för lite inhandlande av drycker till kvällen. Vi såg då att de hade kommit ut med Blossa 2010, så det blev två flaskor :) Gott! Längtar tills dess att glöggen ska fram och man bara kan mysa med glögg och pepparkakor och ljus!


Jag tycker personligen bäst om 04:an :P Ska bli spännande att se hur denna smakar. Ska smaka saffran :)


Sen gick vi in och handlade lite på Maxi och hämtade ut ett paket som jag hade beställt från Hm.







Skärp
Halsduk
Transparent skjorta


Vi åkte hem med varorna för att sen åka vidare ut till Ikea området.

Där gick vi in på Mairo, där de hade lagt undan en svart Carpe Diem skylt till mig. Äntligen hade de kommit in! Som jag har väntat! De är så sjukt snygga! :)

Vi gick även in på Ikea en sväng :)



Där hittade jag den här pärlan




Kände att den ville jag ha ;) Passar bra va? :)

Vi begav oss hemmåt efter att ha hittat det vi skulle.


Innan montering


Efter montering




Vi gjorde mat och duschade och fixade oss inför kvällen :)

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0