14 Oktober

Idag har jag hunnit med en himla massa. Hektisk dag med andra ord.

- Skola 8-12
- Åkte till gymmet, sprang 5 km och gymade en timma
- Hem och lagade mat
- Åkt till City Gross och handlat


Kom hem och städade. Det behövdes kan jag säga när jag trampade på en glasbit från bordet så det gick hål på foten.. Så det var fram med damsugaren. Drog runt hela lägenhetn för att vara säker på att allt är borta.

- Bäddat
- Städat garderoben

Och nu sitter jag här :)

Ska iväg strax, ska på synundersökning för Nathalie, ska bli kul :) Se om jag kanske behöver ha starkare.. Vill inte det.
Nae nu måste jag ta ur linserna! Höres en annan dag!



Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0