12 Oktober

Skolan började kvart över 8. Räkneövning stod på schemat. Fy vad  det var kallt när jag skulle cykla imorse! Det var stövlar, vantar och vinterjacka på! Undrar hur kallt det kommer bli i vinter...?

Det blev en timme kortare lektion för Hans kände sig inte bra, han hade nackspärr eller ngt :S

Så det blev en lång lunch hemma hos Carin med tjejerna :) Skönt!

Vid tolv begav jag och Sofie oss tillbaka till skolan för att förberede oss inför labben. Vi satte oss ute på en bänk i solskenet, så underbart! Hade inte jacka på mig, satt i linne! I Oktober!
VI gjorde uppgiften som vi hade och sen lutade jag mig tillbaka och somnade i solen! Skönt! Kändes som att det var utomlandsvärme. Så ville inte gå in när vi började kl. 1, men det gjorde vi.

När jag kom in såg jag att det var lite solbränd om armarna, solen tar fortfarande!! :D




Labben var ju inte lite seg.. Han gick igenom i två och en halv timme, sen fick vi börja, och vi han inte klart såklart. Måste man göra en så svår labb?


Kl fem var vi iaf på väg hemmåt. När jag kom hem hade jag bestämt mig, jag skulle ut och springa! Och det gjorde jag. Det blev en 30 minutare. Kände att om jag tar längre kommer jag bli sjuk igen. Brukar vara så när jag börjar träna igen, att jag kör för hårt och blir sjuk igen och det vill jag inte. :) Men en liten runda blev det. SKÖNT!



När jag kom hem var det att hoppa in i duschen och äta lite snabbt för jag skulle möta upp Hanna, Carin och hennes pojkvän som är på besök på Krögers för att se fotbollen :)



Det var supermysigt! Det blev inte så mycket tittandes på fotbollen utan pratandes och skrattades :) Rätt dålig match. Sverige gav ju bort de två första målen, så det kändes inte lönt att kolla ;)

Jättemysig kväll hörrni! :D

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0