11 Oktober

Jättesegt att ta sig upp på morgonen, kändes inte som att jag haft ngt helg när det var tenta på lördagen. Så lördagen kändes som fredag.

När vi satt på B&J's i lördags var vi alla lite flamsiga, jag sa då:
- Men det är så när det är fredag eftermiddag.
Alla kollade på varandra och började garva, det är ju lördag :P


Jag mådde inte alls bra när jag vaknade men hade bestämt mig för att jag skulle börja träna på Nordic, har en veckas gratios träning där, så ska bli lite hurtig nu när jag blivit frisk. Men nae

Efter föreläsningen hade jag så sjukt ont i magen så jag inte visste var jag skulle ta vägen, så det blev en sväng på stan att fixa lite ärenden med Sofie innan vi begav oss hemmåt, utan att tränat.

När jag kom hem, pratade jag med mamma i telefonen en timme typ och sen kollade på TV. Det var tänkt att jag skulle mött upp Sylvia och Maria ute på MODE, men jag mådde inget vidare. Så slöt ögonen i soffan och kände solstrålarna värma ansiktet genom fönstret och jag somnade. Sov i två timmar. Då är det ngt som inte står rätt till.



När jag vaknade kom jag på att jag måste göra matlåda till imorgom då jag har föreläsning+labb. Så det blev spagetti och färssås. Hade i spenat i, blev supergott! Två matlådor och lite mat att äta på en gång blev det. Stolt över mig själv :)


På kvällen bestämde jag och eric oss för att kolla på film och dricka te. Vi skulle se Änglavakt tänkte vi. Och den var superbra i början tills de började prata franska.. Utan text.. Och de pratade ju franska mesta delen av filmen.. Då gav vi upp och kollade på TV ist :p

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0