Veckan som gått :P

Nu har jag som vanligt inte haft tid att blogga under veckan som gått. Har inte haft ngt speciellt att skriva.

Veckan har bestått av

Måndag - Jobb
Tisdag - Läkarbeskök + jobb
Onsdag - Jobb och sen träffa underbara Ronja! <3 Det blev en promenad i det fina vädret, en massa prat och skratt och New Moon tsm med Popcorn. Underbar dag!!
Träligt när jag skull åka hem sen medd tåget, det var försenat en halvtimme! Kom inte hem förns halv 11.. Det var lite jobbigt.
Torsdag - Jobb, promenix på lunchen i trädgårdsföreningen! Det var superhärligt! Nästa vecka ska jag och Danny försöka dra ihop ett gäng från jobbet och gå och sätta oss där efter jobbet med några folköl och bara chilla. Om det är fint väder såklrt ;)
Fredag - Sista jobb dagen för veckan, härligt! Jättevarmt som vanligt på lunchen, ville bara hem och lägga mig ute och sola, men tänkte att jag gör det efter jobbet, nej men då ska det ju bli mulet och träligt.. Usch!
Blev en hemmamys kväll med familjen tsm med tacos, mums! Jag somnade som en stock på soffan sen. Vaknade vid halv 1 av pappa som frågade om jag inte skulle sova i min egen säng :P

Idag Lördag - HEEEEEL UNDERBAR DAAAAAAAAAAG!! Det har varit jättevarmt och skönt! Nästan utomlandsvärme här idag! Har legat ute på altanen och solat från halv 11 till 5 ;) Sooldyrkaren no. 1! Så lite färg har man allt fått, härligt! Man känner sig så mycket frächare med lite färg på kroppen. Har legat och läst en massa, så snart är New Moon klar :)
Nu tänkte jag hoppa in i duschen för snart kommer Eric hit <3 Han har varit sjuk hela veckan så har inte sett honom på länge.



SOL!

Puss och Kram på er!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0