Helgen som varit

Hej, inte bloggat på ett tag, så det blir en samanfattning av helgen som varit.


I fredags var det jobb som gällde såklart. Hem en sväng efter jobbet för att sen åka hem till Alle och Natta för pokerkväll. Isabel och ngra fler var där. Det var superkul! Jag fick lära mig hur man gör också, har aldrig spelat förut, men jag och Eric kom delad etta efter vi hade slagit ut alla. Det är strongt gjort måste jag säga. Pokerfacet kom på där i slutet ;) Blev pokerspelade, prat, skratt och rosévin. Hur trevligt som helst!




Lördag och Eric hade fotbollsmatch ngnstans i bushen, så jag åkte inte och kollade :P Det blev städning för min del, kul :P Sen skulle mamma ha tjejfest här hemma, då fick resten av familjen inte vara hemma. Pappa och Johanna stack på Bio oc jag och Eric hade filmkväll. 

Skulle ta bussen till honom, stog och väntade i regnet, men det kom ingen buss. Fick gå hem och vänta en timme, då kom det en buss :) Vi såg på en läskig film. Thriller. Mind Hunters. Läskigt.. Då är det mysigt att krypa upp i famnen på sin pojkvän <3

Xoxo / Josefine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0