6 Maj

Idag var det jobb som väntade, hade inte ngt alls lust med det. Känner mig jätteskum av pollenmedicinen. Ska som sagt börja ta den på kvällen. Det var inte smart tänkt.. Tog det inte i morse, vilket resulterade i att jag fick springa och snyta mig varje kvart.. Träligt som fasen, men jag kännde mig inte trött på jobbet idag. Så det var ju positivt iaf :)

Kom hem och såg att syrran kollade på Edge of Darknes, så jag joinade tsm med mamma och där blev vi sittandes. Den var bra, väldigt oförutsägbar, men konstig. Det är väl en spontan komentar ifrån mig angående den filmen. Nu blev det fina ord här, det är för mitt personliga brev som jag skrev igår. :P



Saknar Natta på jobbet en himla massa. Bli frisk nu gumman! <3

Hoppas ni har haft en bra dag

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0