5 Maj ; Jobbjobb

Hej!

Idag ville jag verkligen inte gå upp alls. Men måste gå till jobbet, det är pengar. Och pengar är nice ;)

Vill inte ha VÅR! JAG HATAR VÅREN! Så.. Men jag hatar det verkligen, man kan itne vara ute utan att nysa eller behöva snyta sig eller att ögonen kliar och rinner. Hugg ner alla björkar och sanera. Så att de inte växer upp igen någonsin.. De gör absolut ingen nytta alls. Eller ? De kanske kan användas som papper och sånt innan vi sanerar men sen gör vi det. Om jag var president skulle jag inte ens tveka! Någon annan som håller med? Ni som inte alls vet vad jag pratar om titta ut på de dalmatinerfärgade träden och se att de är helt gröna. = Inte kunna andas.

Nu blev det väligt deppigt här känner jag, men jag har vårdepprision tror jag pga björkarna. Där har vi det!

Kom iaf till jobbet idag. Det var skönt på jobbet idag också. Höll på att somna precis samma tid som igår. Så tänkte att jag skulle gå och ta lite kaffe för att piggna till. Jag hatar verkligen kaffe, men ville inte somna.
Jag provade alla sorter i maskinen:
Esspresso = Såg ut att ha skummad Mjölk i = NEJ
Cappuccino = Såg ut att ha skummad Mjölk i = NEJ
Bryggkaffet = USCH! smakar inte bra alls i den automaten.

Sen fanns det bara nesscaffe kvar och det fick duga. Mums! Not.

Somnade iaf inte efter alla mina kaffe sippar ;)


Nu sitter jag hemma vid datorn och försöker skriva ner ngt i det personliga brevet. Går sådär måste jag erkänna. Men det SKA iväg idag. Tar tag i det nu.


Dagens minus skor

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0