4 Maj ; Jobb och DH

Hejhej!

Tog en stund att komm till jobbet eftersom att tåget var sent. Det är alltid pendeln som får flytta på sig om x2000 är sent. Jag blir irriterad på det.
Kom iaf fram till jobbet. Det var en skön dag. Höll på att somna precis efter lunchen.. Brukar aldrig hända. Jag tror dock att det är pollentabletterna som gör mig så himlans trött, ska börja ta dem på kvällen ist, så får jag se om det blir bättre då.

När jag kom hem var det tänkt att jag skulle skriva klart ansökan till ett jobb. Men jag har så himla svårt för det. Jag vet inte vad jag ska skriva! Skryta sådär, nej det är inte min grej ;)




Det blev ett avsnitt av Gossip Girl istället, fy josse inte bra när man har vettiga saker att göra :P

Sen kom Eric hit en sväng efter hans träning <3. Då fick han utstå Desperate Housewives med mig. Haha! Vad elak jag är, men jag måste se det varje tisdag, så är det bara ;) Han skrattade till lite då och då, så så jättefarligt kan det inte varit.

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0